Nejčastější dotazy
Co je to Účetní Portál?
Je to vzdělávací web účetních a daňových poradců, kde budujeme "nadšenou" účetní komunitu, kterou práce baví.
Kdo stojí za Účetním Portálem?
Naše Pěva Čouková osobně, zakladatelka a ❤️ Účetního Portálu ®
V čem je Pěva nejlepší?
- byla na prvních zkouškách daňových poradců a má číslo osvědčení 23
- byla jedním z prvních zkušebních komisařů KDP ČR
- odškolila největší množství lidiček v přípravce na zkoušky daňových poradců cca 4000 (KDP ČR, VOX, Účetní Portál)
- odškolila největší počet dnů - cca 400 školících dnů přípravky na zkoušky daňových poradců (KDP ČR, VOX, Účetní Portál)
- odškolila největší počet hodin - cca 3200 hodin přípravky na zkoušky daňových poradců (KDP ČR, VOX, Účetní Portál)
Je majitelkou účetní a daňové kanceláře Oswald a.s. ®
Další informace o Pěvě:
- KA ČR
- auditorka č. 1149
- odborník za KAČR v Národní účetní radě
- členka Výkonného výboru
- Členka Výboru pro účetní výkaznictví
- KDP ČR
- daňová poradkyně č. 23
- zkušební komisařka
- členka Sekce účetnictví
- členka Sekce neziskových organizací
- členka Výkonného výboru KA ČR
- Veřejný titul
- DAŇAŘ ROKU 2020 v kategorii DANĚ Z PŘÍJMŮ
Kolik stojí členství?
Záleží, zda chcete platit měsíčně nebo ročně.
Měsíční členství GOLD stojí 1 943 Kč bez DPH, roční členství je levnější a vyjde na 19 980 Kč bez DPH - https://www.ucetni-portal.cz/balicky/17/
Pokud to myslíte se vzdělávání vážně, doporučujeme:
členství ALLIn - měsíčně 8 749 Kč bez DPH, ročně 89 990 Kč bez DPH - https://www.ucetni-portal.cz/balicky/21/
Hodnota tohoto členství je nevyčíslitelná penězi.
Můžete si nás vyzoušet i na jeden týden za 1 Kč :-) https://www.ucetni-portal.cz/balicky/23/
Co obsahuje členství?
Naším zlatem jsou:
- přehledy - cca 100 Ks
- pomůcky - cca 100 ks
- příklady - cca 800 ks
- stovky článků
Součástí členství GOLD je 30 % sleva na všechny produkty e-shopu mimo samotného členství.
Máte možnost konzultace formou otázka-odpověď s garancí účetní firmy Oswald a.s.
Samozřejmostí jsou také články a naše judikatura, která navazuje na prezentace, knihy.
Získáváte přístup k záznamům z pravidelných webinářů.
Tip - vyzkoušejte si GOLD 7 dní zdarma za 1 Kč. https://www.ucetni-portal.cz/balicky/23/
Koho nazýváte "Portálovou rodinou" ?
Do naší "Portálové rodiny" řadíme všechny aktivní členy Účetního Portálu, kteří vstoupili do členství GOLD nebo AllIn. Pro ně jsme plně k dispozici.
Když si chci koupit členství, kde?
Na našem webu Účetního Portálu v sekci E-shop (oranžový button CHCI VSTOUPIT DO PORTÁLOVÉ RODINY) ZDE, vyberete si roční balíček členství a pak si zvolíte měsíční platby nebo roční.
Kdy je uzavřena smlouva?
Odesláním objednávky je předložen návrh smlouvy, potvrzením objednávky je smlouva uzavřena, vše je uvedeno v obchodních podmínkách.
Jaký je rozdíl mezi balíčkem GOLD a ALL IN?
Balíček GOLD je naše zlato - nejprodávanější balíček.
Balíček ALL IN je naše vše a v posledních letech jej začíná využívat čím dál více lidí.
Doporučujeme zhlédnout rozdíly, které jsou uvedeny formou tabulky s háčky ZDE, přečíst si popisek u balíčků, případně zhlédnout videa zakladatelky naší Pěvy.
Je možné přejít z balíčku GOLD do balíčku ALL IN?
ANO, je možné uskutečnit tento přechod po individuální dohodě. Volejte na infolinku nebo napište. https://www.ucetni-portal.cz/kontakt/
Zakoupím si GOLD, ale zjistím následně, že bych rád/ráda přešla na balíček ALL IN ? Lze přejít na balíček také v průběhů členství GOLD?
Přechod můžeme udělat kdykoliv v průběhu členství, je však nutno se spojit s námi. Provádíme individuálně.
Kontakty - https://www.ucetni-portal.cz/kontakt/
Když klient přechází z balíčku GOLD na balíček ALL IN, je nutné členství prodloužit o další rok?
Kdo má balíček GOLD a chce přejít do balíčku ALL IN, je nutný nákup ročního členství. Započteme nevyčerpané členství GOLD, vše je provedeno metodou "win-win".
Řešíme individuálně a je jen pro ty, kteří to myslí vážně.
Mohu se zase z balíčku ALL IN vrátit do balíčku GOLD?
Ne, nemohu. Přechod do vyššího balíčku je nevratný krok. Je třeba promyslet.
Zavazuje mě balíček GOLD 7 dní za 1 Kč k něčemu dalšímu?
NE, balíček je pouze zkušební verze velkého balíčku GOLD. Chceme ukázat, co vše máme :-).
Mohu opakovat balíček GOLD 7 dní?
NE, systém Vaši e-mailovou adresu eviduje a již Vám vícekrát nedovolí jít do této zkoušky, je tedy třeba těchto dnů "téměř" zdarma využít a udělat si čas na vzdělávání.
Je balíček GOLD 7 dní nějak omezen oproti plnému členství?
Je to plný rozsah balíčku GOLD k vidění, omezené je pouze stahování souborů za den (5 souborů denně maximum) a dále v rámci balíčku GOLD 7 dní máte k dispozici 1 odborný webinář a není možné během tohoto zkušebního období využít slevu 30% na všechny produkty.
Nelze klást dotazy s garancí v průběhu "testováníů.
V balíčku ALL IN je vše, můžete to upřesnit?
Získáváte do Můj účet vše, co je ke dni zakoupení a po dobu Vašeho členství v nabídce v E-shopu. Je to opravdu výhodné, řada našich věrných uživatelů to již zjistila :-). Děkujeme…
Kde najdu, co je obsahem konkrétního balíčku?
Obsah jednotlivých balíčků naleznete v E-shopu u členství. Najdete zde rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máme také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu, naší Pěvou.
Jak je to s multilicencí?
Členství je podle obchodních podmínek na jednu fyzickou osobu, máte-li více osob, je třeba vstoupit do multilicence. Členství je v multilicenci výhodnější - 1 člen 19 980 Kč bez DPH, 2 členové 20% sleva = 31 968 Kč bez DPH, 3 členové 25% sleva = 44 955 Kč bez DPH, 4 a více členů 30% sleva = 55 944 Kč bez DPH.
V rámci členství ALL IN je možné přidat 2 vybrané kolegy pod jeden účet - VÝHODNÉ!!!
Mám licenci pro dva uživatele - zaměstnance, jeden mi odešel, mohu nahradit novým zaměstnancem?
Ano, v profilu v sekci Můj účet - můžete jako správce uživatele přepsat.
Mohu platit roční členství s frekvencí měsíčně bankovním převodem?
Měsíční platby ročního členství lze provést kartou, k tomu se podle obchodních podmínek zavazujete.
Přesto, pokud jde problém s platbou kartou (např. zrušení karty, nedostatek peněz) je možné změnit v můj účet v objednávkách platbu kartou na platbu bankovním převodem.
Když zaplatím roční členství je to levnější než platba měsíčními platbami?
Ano, je to levnější o dva měsíce členství, jednorázová platba je finančně výhodnější [(19 980/12)*14]/12= 1 943 Kč bez DPH za měsíc.
U členství ALL IN jsou měsíční platby také možné.
Co se stane, když omylem nezaplatím měsíční platbu?
Měsíční platby je možné platit pouze kartou, takže se platba každý měsíc během ročního členství strhává z Vašeho účtu automaticky.
Je však problém, když nemáte na účtě dostatek prostředků. V tu chvíli platba neproběhne.
V můj účet si v tomto případě můžete v objednávkách změnit platbu kartou na platbu bankovním převodem.
Rádi Vám pomůžeme na naší infolince :-)
Pokud nedojde k následnému zaplacení, je členství do 7 dnů automaticky zrušeno a může být vymazán i Můj účet.
Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
Mohu si koupit vybraný balíček jen pro Obce nebo příspěvkové organizace?
Tato možnost není k dispozici, protože naše vize je, že zdroj účetnictví je jen jeden.
Nikdy nevíte, kdy se Vám bude hodit cokoliv z jiného odvětví a je skvělé mít po ruce kompletně vše.
Nicméně, pokud Vás na denní bázi nezajímají informace např. ze sekce podnikatelů, lze vypnout případně zase zapnout.
Mám zakoupený balíček a nechci vidět informace pro Obce a příspěvkové organizace. Mohu vidět jen informace pro podnikatele?
Ano, můžete. Máme jednoduché řešení - jďete do Můj účet ->Specializace - tam si vyberte to, co Vás zajímá a označte "fajfkou". Kdykoliv můžete změnit. Pokud chcete skrýt informace pouze dočasně, stačí na hlavním panelu odstranit "fajfky" z jednotlivých odvětví.
Mohu kdykoliv odstoupit od smlouvy, budou mi vráceny peníze za členství?
Od jakékoliv koupě můžete odstoupit do 30 dnů od koupě tím, že vyplníte PDF dokument - formulář pro odstoupení od Smlouvy a pošlete jej pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu (článek 8.3 obchodních podmínek). Je to naše "Garance vrácení ceny". Později odstoupit v souladu s obchodními podmínkami nelze.
Koupila jsem si roční členství s měsíčními platbami. Budete mě upozorňovat prostřednictvím mailu na zaplacení měsíčních záloh?
Platba se Vám strhne automaticky a zároveň Vám přijde potvrzovací email o stržené částce. Fakturu za měsíční platbu naleznete v „Můj účet-> Objednávky“.
Co je to SEKCE na Účetním Portálu?
- ÚČETNICTVÍ
- MZDY
- DANĚ
- AUDIT
- PRÁVO
- POJISTNÉ
- VŠE
Sekce fungují jako filtr.
Obecně doporučujeme mít zapnuto VŠE, nechcete-li o nějakou informaci přijít. MZDY obsahují veškerou mzdovou problematiku včetně zákoníku práce i pojistného. POJISTNÉ a PRÁVO je problematika bez sekce MZDY.
Co jsou to ODDÍLY na Účetním Portálu?
- PODNIKATELÉ
- OBCE
- PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE
- NEZISKOVÉ ORGANIZACE
Víte, že si můžete vybrat svoji specializaci v Můj účet? Můžete si zapnout a zase vypnout.
Velmi propracovaní jsou podnikatelé. Obce a Příspěvkové organizace jsou již na velmi vysoké úrovni, neziskové organizace jsou v začátcích.
Co jsou to ZÁLOŽKY na Účetním Portálu?
- AKTUALITY
- ČLÁNKY
- PŘÍKLADY
- POMŮCKY
- PŘEHLEDY
- JUDIKATURA
- ZÁKONY
- PORADNA
- WEBINÁŘE
- ANGLICKÝ SLOVNÍK
- TISKOPISY
- KOORDINAČNÍ VÝBORY
- INTERPRETACE NÚR
- INFORMACE GFŘ
- IFRS
- AUTOŘI
- E-SPHOP
Je zde tedy mnoho užitečných informací a také nabídka našich produktů.
Když neúmyslně během registrace zadám chybné údaje, jde to zpětně upravit?
V průběhu zadání povinných údajů při registraci zadáváte e-mail, který je nutno potvrdit prostřednictvím svého e-mailu proklikem tzv. "DOUBLE OPT IN" podle předpisů GDPR.
Je nezbytná kontrola, že jste to Vy. Pokud e-mail uvedete špatně, registrace není platná.
Pokud jste registrací tzv. prošli, údaje lze upravovat v Můj účet na Účetním Portálu.
Pokud jste registrací tzv. neprošli, je třeba zadat správný e-mail a procesem projít znovu - bezplatná registrace případně nákup.
Nemohu najít zálohovou fakturu a nemám údaje k platbě, co mám dělat?
V případě platby převodem naleznete zálohovou fakturu v sekci Můj účet -> Objednávky. V případě platby kartou na stejném místě najdete odkaz, přes který platbu uskutečníte. Po zaplacení převodem či kartou naleznete u stejné objednávky i konečnou fakturu.
Omylem jsem u objednávky uvedla platbu kartou, ráda bych zaplatila převodem, je možné změnit?
Ano, vše potřebné naleznete v sekci Můj účet -> Objednávky. I když jste uvedla platbu kartou, můžete zaplatit převodem. Je však potřeba změnit způsob úhrady přímo u objednávky, vyčkat na zálohovou fakturu a poté jí zaplatit převodem.
Nevím co jsem si objednala, co mám dělat?
V případě zapomenuté objednávky se stačí přihlásit na našich stránkách. V sekci Můj účet -> Objednávky naleznete veškeré objednávky, které jste u nás uskutečnil/a, jak zaplacené, tak i nezaplacené s pokyny k platbě.
Zapomněl/la jsem heslo, co dál?
To je jednoduché, napíšete e-mail do přihlášení a dole v nabídce kliknete na "Zapomenuté heslo", dále postupujete podle návodu.
Nemohu se přihlásit na Účetní Portál, co mám dělat?
Znáte svůj e-mail? Pokud ano, ale nevíte heslo, postupujete podle předchozí odpovědi. Pokud nevíte ani e-mail, volejte o pomoc na infolinku Účetního Portálu +420 730 585 423.
Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
Nekoupil/la jsem nic a chci se registrovat, jak dál?
U nás je možné registrovat se i bez objednávky. Stačí využít odkaz ZDE pro bezplatnou registraci - je v horní liště našeho webu. Dále je třeba potvrdit registraci ve Vašem e-mailu na tvz. "DOUBLE OPT IN". Pokud jste již u nás v minulosti něco zakoupili nebo měli členství, registraci již u nás máte aktivní.
Přihlásit se můžete přes správně zadaný e-mail a "zapomenuté heslo".
Pokud nejde, volejte naši infolinku.
Jak funguje garance vrácení do 30 dnů?
Vrátit produkt do 30 dnů lze, a to dle obchodních podmínek, kde naleznete PDF formulář k vyplnění, vyplníte a pošlete pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu.
Získám někde SLEVU na produkty?
Slevu na všechny produkty získáte při pořízení členství GOLD. Sleva je ve výši 30%.
Lze zrušit automatické zasílání novinek - informací z Účetního Portálu?
Zasílaní novinek můžete kdykoli zrušit, a to výlučně prostřednictvím odkazu odhlásit/unsubscribe v e-mailu od Účetního Portálu - konkrténí text s proklikem - UŽ MI NEPOSÍLEJ ZPRÁVY PĚVO - CHCI SE ODHLÁSIT. (dole každého e-mailu) nebo prostřednictvím zaslání odmítavé odpovědi na doručenou textovou zprávu SMS.
Chtěl bych zadat dotaz. Je to možné?
Placené dotazy s "garantovanou odpovědí" od naší partnerské firmy Oswald a.s. jsou součástí balíčku GOLD. Dotazy se vkládají po přihlášení přes sekci Podpora na stránkách www.ucetni-portal.cz. Odpověď Vám je posléze zaslána na mail a dotaz anonymně vložen do seznamu.
Kde se mohu přihlásit na Webináře zdarma, vámi vysílaného (obvykle úterý - středa)?
Je super být v obraze přes PLÁN AKCÍ Účentího Portálu, který naleznete ZDE. Pokud víte, že se koná, vyskakuje na Vás POP-up, prostřednictvím něhož se můžete příhlásit. Stačí kliknout na danou reklamní kampaň, kde následně zadáte svou mailovou adresu a my Vám zašleme odkaz na daný Webinář. Těšíme se na Vás.
Co se stane, když si objednáte a neuděláte "DOUBLE OPT IN"?
Objednávka není dokončená, u nás se objevíte kurzívou a zašedivělí. Je třeba vždy potvrdit E-mailem. Toto povrtzení je požadavkem GDPR.
K objednání nedošlo.
Jsem registrovaný na Účetním Portálu, již přihlášený, kde si mohu zakoupit členství?
Veškeré nabídky členství naleznete v E-shopu. Zhruba ve středu stránky se Vám nabízí členství. U členství najdete rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máte také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu, naší Pěvou ❤️.
Kde najdu E-book k zakoupené knížce?
V den připsání platby naleznete E-book v sekci Můj účet, pokud je kniha již v prodeji.
Pokud je E-book zakoupen v předprodeji, připíšeme Vám ho do Můj účet, jakmile posíláme do tiskárny a dílo je definitivní.
Objednávkou v e-shopu jste registrovaní na Účetním Portálu, pokud nemáte naše členství nebo jste se již dříve u nás registrovali jakýmkoliv nákupem nebo jinak.
Koupil/la jsem si knihu a chci se registrovat, co mám dělat?
Koupí knihy jste se již u nás registroval/a. Stačí vyplnit e-mail a heslo. V případě, že jste heslo nezadával/a, stačí vyplnit v přihlášení e-mail, pod kterým jste si knihu zakoupil/a a vygenerovat si nové heslo přes "zapomenuté heslo".
Mohu zrušit účast na on-line vzdělávací akci? Pokud ano, budou mi vráceny peníze?
Vzhledem ke skutečnosti, že všechny naše vzdělávací akce jsou natáčeny a součástí on-line semináře je záznam, můžete se podívat zpětně. Peníze nevracíme.
Co to znamená záznam tzv. "na věky"?
Kdykoliv si můžete zpětně a opakovaně spustit veškeré online semináře, specialisty a on-line akce. Neplánujeme "stažení souborů z naší databáze ", pokud bychom o tom v budoucnu uvažovali u starých dokumentů, budete vyzvání k možnosti nahrání souborů.
Pokud jste si něco zakoupili, budete mít záznam tak dlouho, jak dlouho budeme existovat :-).
Jak se přihlásím na online seminář?
Po zakoupení semináře v E-shopu se Vám na stránce ucetni-portal.cz v sekci Můj účet -> Moje produkty objeví odkaz. Tím je vše v pořádku. V čase konání semináře jen kliknete na odkaz a jste s námi. V den konání Vám příjde kontrolní SMS v 7 hodin ráno s proklikem.
Nefunguje mi přihlášení na Online-seminář, co mám prosím dělat?
Pokud nefunguje odkaz v Můj účet -> Moje produkty, nefunguje ani odkaz ze SMS, je jediná rada. Děvčata na infolince :-)
Zaplatila jsem si online seminář (jakkýkoliv produkt), chci vědět, jestli je vše v pořádku. Co mám dělat?
Koukněte do Můj účet -> Moje produkty a vidíte tam online seminář s odkazem tzv. "na věky".
Co mám dělat, když jsem zaplatila seminář a nemám to v Mém účtu?
Zřejmě nedošlo ke spárování platby a proto je nutné nám zavolat na infolinku. Připravte si, prosím, doklad o platbě a určitě se vše vyřeší :-)
1. Co je to Účetní Portál?
Je to vzdělávací web účetních a daňových poradců, kde budujeme "nadšenou" účetní komunitu, kterou práce baví.
2. Kdo stojí za Účetním Portálem?
Naše Pěva Čouková osobně, zakladatelka a ❤️ Účetního Portálu ®
V čem je Pěva nejlepší?
- byla na prvních zkouškách daňových poradců a má číslo osvědčení 23
- byla jedním z prvních zkušebních komisařů KDP ČR
- odškolila největší množství lidiček v přípravce na zkoušky daňových poradců cca 4000 (KDP ČR, VOX, Účetní Portál)
- odškolila největší počet dnů - cca 400 školících dnů přípravky na zkoušky daňových poradců (KDP ČR, VOX, Účetní Portál)
- odškolila největší počet hodin - cca 3200 hodin přípravky na zkoušky daňových poradců (KDP ČR, VOX, Účetní Portál)
Je majitelkou účetní a daňové kanceláře Oswald a.s. ®
Další informace o Pěvě:
- KA ČR
- auditorka č. 1149
- odborník za KAČR v Národní účetní radě
- členka Výkonného výboru
- Členka Výboru pro účetní výkaznictví
- KDP ČR
- daňová poradkyně č. 23
- zkušební komisařka
- členka Sekce účetnictví
- členka Sekce neziskových organizací
- členka Výkonného výboru KA ČR
- Veřejný titul
- DAŇAŘ ROKU 2020 v kategorii DANĚ Z PŘÍJMŮ
3. Kolik stojí členství?
Záleží, zda chcete platit měsíčně nebo ročně.
Měsíční členství GOLD stojí 1 943 Kč bez DPH, roční členství je levnější a vyjde na 19 980 Kč bez DPH - https://www.ucetni-portal.cz/balicky/17/
Pokud to myslíte se vzdělávání vážně, doporučujeme:
členství ALLIn - měsíčně 8 749 Kč bez DPH, ročně 89 990 Kč bez DPH - https://www.ucetni-portal.cz/balicky/21/
Hodnota tohoto členství je nevyčíslitelná penězi.
Můžete si nás vyzoušet i na jeden týden za 1 Kč :-) https://www.ucetni-portal.cz/balicky/23/
4. Co obsahuje členství?
Naším zlatem jsou:
- přehledy - cca 100 Ks
- pomůcky - cca 100 ks
- příklady - cca 800 ks
- stovky článků
Součástí členství GOLD je 30 % sleva na všechny produkty e-shopu mimo samotného členství.
Máte možnost konzultace formou otázka-odpověď s garancí účetní firmy Oswald a.s.
Samozřejmostí jsou také články a naše judikatura, která navazuje na prezentace, knihy.
Získáváte přístup k záznamům z pravidelných webinářů.
Tip - vyzkoušejte si GOLD 7 dní zdarma za 1 Kč. https://www.ucetni-portal.cz/balicky/23/
5. Koho nazýváte "Portálovou rodinou" ?
Do naší "Portálové rodiny" řadíme všechny aktivní členy Účetního Portálu, kteří vstoupili do členství GOLD nebo AllIn. Pro ně jsme plně k dispozici.
6. Když si chci koupit členství, kde?
Na našem webu Účetního Portálu v sekci E-shop (oranžový button CHCI VSTOUPIT DO PORTÁLOVÉ RODINY) ZDE, vyberete si roční balíček členství a pak si zvolíte měsíční platby nebo roční.
7. Kdy je uzavřena smlouva?
Odesláním objednávky je předložen návrh smlouvy, potvrzením objednávky je smlouva uzavřena, vše je uvedeno v obchodních podmínkách.
8. Když neúmyslně během registrace zadám chybné údaje, jde to zpětně upravit?
V průběhu zadání povinných údajů při registraci zadáváte e-mail, který je nutno potvrdit prostřednictvím svého e-mailu proklikem tzv. "DOUBLE OPT IN" podle předpisů GDPR.
Je nezbytná kontrola, že jste to Vy. Pokud e-mail uvedete špatně, registrace není platná.
Pokud jste registrací tzv. prošli, údaje lze upravovat v Můj účet na Účetním Portálu.
Pokud jste registrací tzv. neprošli, je třeba zadat správný e-mail a procesem projít znovu - bezplatná registrace případně nákup.
9. Jaký je rozdíl mezi balíčkem GOLD a ALL IN?
Balíček GOLD je naše zlato - nejprodávanější balíček.
Balíček ALL IN je naše vše a v posledních letech jej začíná využívat čím dál více lidí.
Doporučujeme zhlédnout rozdíly, které jsou uvedeny formou tabulky s háčky ZDE, přečíst si popisek u balíčků, případně zhlédnout videa zakladatelky naší Pěvy.
10. Je možné přejít z balíčku GOLD do balíčku ALL IN?
ANO, je možné uskutečnit tento přechod po individuální dohodě. Volejte na infolinku nebo napište. https://www.ucetni-portal.cz/kontakt/
11. Zakoupím si GOLD, ale zjistím následně, že bych rád/ráda přešla na balíček ALL IN ? Lze přejít na balíček také v průběhů členství GOLD?
Přechod můžeme udělat kdykoliv v průběhu členství, je však nutno se spojit s námi. Provádíme individuálně.
Kontakty - https://www.ucetni-portal.cz/kontakt/
12. Když klient přechází z balíčku GOLD na balíček ALL IN, je nutné členství prodloužit o další rok?
Kdo má balíček GOLD a chce přejít do balíčku ALL IN, je nutný nákup ročního členství. Započteme nevyčerpané členství GOLD, vše je provedeno metodou "win-win".
Řešíme individuálně a je jen pro ty, kteří to myslí vážně.
13. Mohu se zase z balíčku ALL IN vrátit do balíčku GOLD?
Ne, nemohu. Přechod do vyššího balíčku je nevratný krok. Je třeba promyslet.
14. Zavazuje mě balíček GOLD 7 dní za 1 Kč k něčemu dalšímu?
NE, balíček je pouze zkušební verze velkého balíčku GOLD. Chceme ukázat, co vše máme :-).
15. Mohu opakovat balíček GOLD 7 dní?
NE, systém Vaši e-mailovou adresu eviduje a již Vám vícekrát nedovolí jít do této zkoušky, je tedy třeba těchto dnů "téměř" zdarma využít a udělat si čas na vzdělávání.
16. Je balíček GOLD 7 dní nějak omezen oproti plnému členství?
Je to plný rozsah balíčku GOLD k vidění, omezené je pouze stahování souborů za den (5 souborů denně maximum) a dále v rámci balíčku GOLD 7 dní máte k dispozici 1 odborný webinář a není možné během tohoto zkušebního období využít slevu 30% na všechny produkty.
Nelze klást dotazy s garancí v průběhu "testováníů.
17. V balíčku ALL IN je vše, můžete to upřesnit?
Získáváte do Můj účet vše, co je ke dni zakoupení a po dobu Vašeho členství v nabídce v E-shopu. Je to opravdu výhodné, řada našich věrných uživatelů to již zjistila :-). Děkujeme…
18. Kde najdu, co je obsahem konkrétního balíčku?
Obsah jednotlivých balíčků naleznete v E-shopu u členství. Najdete zde rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máme také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu, naší Pěvou.
20. Jak je to s multilicencí?
Členství je podle obchodních podmínek na jednu fyzickou osobu, máte-li více osob, je třeba vstoupit do multilicence. Členství je v multilicenci výhodnější - 1 člen 19 980 Kč bez DPH, 2 členové 20% sleva = 31 968 Kč bez DPH, 3 členové 25% sleva = 44 955 Kč bez DPH, 4 a více členů 30% sleva = 55 944 Kč bez DPH.
V rámci členství ALL IN je možné přidat 2 vybrané kolegy pod jeden účet - VÝHODNÉ!!!
21. Mám licenci pro dva uživatele - zaměstnance, jeden mi odešel, mohu nahradit novým zaměstnancem?
Ano, v profilu v sekci Můj účet - můžete jako správce uživatele přepsat.
22. Mohu platit roční členství s frekvencí měsíčně bankovním převodem?
Měsíční platby ročního členství lze provést kartou, k tomu se podle obchodních podmínek zavazujete.
Přesto, pokud jde problém s platbou kartou (např. zrušení karty, nedostatek peněz) je možné změnit v můj účet v objednávkách platbu kartou na platbu bankovním převodem.
23. Když zaplatím roční členství je to levnější než platba měsíčními platbami?
Ano, je to levnější o dva měsíce členství, jednorázová platba je finančně výhodnější [(19 980/12)*14]/12= 1 943 Kč bez DPH za měsíc.
U členství ALL IN jsou měsíční platby také možné.
24. Co se stane, když omylem nezaplatím měsíční platbu?
Měsíční platby je možné platit pouze kartou, takže se platba každý měsíc během ročního členství strhává z Vašeho účtu automaticky.
Je však problém, když nemáte na účtě dostatek prostředků. V tu chvíli platba neproběhne.
V můj účet si v tomto případě můžete v objednávkách změnit platbu kartou na platbu bankovním převodem.
Rádi Vám pomůžeme na naší infolince :-)
Pokud nedojde k následnému zaplacení, je členství do 7 dnů automaticky zrušeno a může být vymazán i Můj účet.
25. Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
26. Nemohu najít zálohovou fakturu a nemám údaje k platbě, co mám dělat?
V případě platby převodem naleznete zálohovou fakturu v sekci Můj účet -> Objednávky. V případě platby kartou na stejném místě najdete odkaz, přes který platbu uskutečníte. Po zaplacení převodem či kartou naleznete u stejné objednávky i konečnou fakturu.
27. Omylem jsem u objednávky uvedla platbu kartou, ráda bych zaplatila převodem, je možné změnit?
Ano, vše potřebné naleznete v sekci Můj účet -> Objednávky. I když jste uvedla platbu kartou, můžete zaplatit převodem. Je však potřeba změnit způsob úhrady přímo u objednávky, vyčkat na zálohovou fakturu a poté jí zaplatit převodem.
28. Nevím co jsem si objednala, co mám dělat?
V případě zapomenuté objednávky se stačí přihlásit na našich stránkách. V sekci Můj účet -> Objednávky naleznete veškeré objednávky, které jste u nás uskutečnil/a, jak zaplacené, tak i nezaplacené s pokyny k platbě.
29. Kde najdu E-book k zakoupené knížce?
V den připsání platby naleznete E-book v sekci Můj účet, pokud je kniha již v prodeji.
Pokud je E-book zakoupen v předprodeji, připíšeme Vám ho do Můj účet, jakmile posíláme do tiskárny a dílo je definitivní.
Objednávkou v e-shopu jste registrovaní na Účetním Portálu, pokud nemáte naše členství nebo jste se již dříve u nás registrovali jakýmkoliv nákupem nebo jinak.
30. Koupil/la jsem si knihu a chci se registrovat, co mám dělat?
Koupí knihy jste se již u nás registroval/a. Stačí vyplnit e-mail a heslo. V případě, že jste heslo nezadával/a, stačí vyplnit v přihlášení e-mail, pod kterým jste si knihu zakoupil/a a vygenerovat si nové heslo přes "zapomenuté heslo".
31. Zapomněl/la jsem heslo, co dál?
To je jednoduché, napíšete e-mail do přihlášení a dole v nabídce kliknete na "Zapomenuté heslo", dále postupujete podle návodu.
32. Nemohu se přihlásit na Účetní Portál, co mám dělat?
Znáte svůj e-mail? Pokud ano, ale nevíte heslo, postupujete podle předchozí odpovědi. Pokud nevíte ani e-mail, volejte o pomoc na infolinku Účetního Portálu +420 730 585 423.
33. Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
34. Nekoupil/la jsem nic a chci se registrovat, jak dál?
U nás je možné registrovat se i bez objednávky. Stačí využít odkaz ZDE pro bezplatnou registraci - je v horní liště našeho webu. Dále je třeba potvrdit registraci ve Vašem e-mailu na tvz. "DOUBLE OPT IN". Pokud jste již u nás v minulosti něco zakoupili nebo měli členství, registraci již u nás máte aktivní.
Přihlásit se můžete přes správně zadaný e-mail a "zapomenuté heslo".
Pokud nejde, volejte naši infolinku.
35. Jak funguje garance vrácení do 30 dnů?
Vrátit produkt do 30 dnů lze, a to dle obchodních podmínek, kde naleznete PDF formulář k vyplnění, vyplníte a pošlete pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu.
36. Získám někde SLEVU na produkty?
Slevu na všechny produkty získáte při pořízení členství GOLD. Sleva je ve výši 30%.
37. Mohu si koupit vybraný balíček jen pro Obce nebo příspěvkové organizace?
Tato možnost není k dispozici, protože naše vize je, že zdroj účetnictví je jen jeden.
Nikdy nevíte, kdy se Vám bude hodit cokoliv z jiného odvětví a je skvělé mít po ruce kompletně vše.
Nicméně, pokud Vás na denní bázi nezajímají informace např. ze sekce podnikatelů, lze vypnout případně zase zapnout.
38. Mám zakoupený balíček a nechci vidět informace pro Obce a příspěvkové organizace. Mohu vidět jen informace pro podnikatele?
Ano, můžete. Máme jednoduché řešení - jďete do Můj účet ->Specializace - tam si vyberte to, co Vás zajímá a označte "fajfkou". Kdykoliv můžete změnit. Pokud chcete skrýt informace pouze dočasně, stačí na hlavním panelu odstranit "fajfky" z jednotlivých odvětví.
39. Lze zrušit automatické zasílání novinek - informací z Účetního Portálu?
Zasílaní novinek můžete kdykoli zrušit, a to výlučně prostřednictvím odkazu odhlásit/unsubscribe v e-mailu od Účetního Portálu - konkrténí text s proklikem - UŽ MI NEPOSÍLEJ ZPRÁVY PĚVO - CHCI SE ODHLÁSIT. (dole každého e-mailu) nebo prostřednictvím zaslání odmítavé odpovědi na doručenou textovou zprávu SMS.
40. Mohu zrušit účast na on-line vzdělávací akci? Pokud ano, budou mi vráceny peníze?
Vzhledem ke skutečnosti, že všechny naše vzdělávací akce jsou natáčeny a součástí on-line semináře je záznam, můžete se podívat zpětně. Peníze nevracíme.
41. Mohu kdykoliv odstoupit od smlouvy, budou mi vráceny peníze za členství?
Od jakékoliv koupě můžete odstoupit do 30 dnů od koupě tím, že vyplníte PDF dokument - formulář pro odstoupení od Smlouvy a pošlete jej pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu (článek 8.3 obchodních podmínek). Je to naše "Garance vrácení ceny". Později odstoupit v souladu s obchodními podmínkami nelze.
42. Koupila jsem si roční členství s měsíčními platbami. Budete mě upozorňovat prostřednictvím mailu na zaplacení měsíčních záloh?
Platba se Vám strhne automaticky a zároveň Vám přijde potvrzovací email o stržené částce. Fakturu za měsíční platbu naleznete v „Můj účet-> Objednávky“.
43. Co to znamená záznam tzv. "na věky"?
Kdykoliv si můžete zpětně a opakovaně spustit veškeré online semináře, specialisty a on-line akce. Neplánujeme "stažení souborů z naší databáze ", pokud bychom o tom v budoucnu uvažovali u starých dokumentů, budete vyzvání k možnosti nahrání souborů.
Pokud jste si něco zakoupili, budete mít záznam tak dlouho, jak dlouho budeme existovat :-).
44. Chtěl bych zadat dotaz. Je to možné?
Placené dotazy s "garantovanou odpovědí" od naší partnerské firmy Oswald a.s. jsou součástí balíčku GOLD. Dotazy se vkládají po přihlášení přes sekci Podpora na stránkách www.ucetni-portal.cz. Odpověď Vám je posléze zaslána na mail a dotaz anonymně vložen do seznamu.
45. Co je to SEKCE na Účetním Portálu?
- ÚČETNICTVÍ
- MZDY
- DANĚ
- AUDIT
- PRÁVO
- POJISTNÉ
- VŠE
Sekce fungují jako filtr.
Obecně doporučujeme mít zapnuto VŠE, nechcete-li o nějakou informaci přijít. MZDY obsahují veškerou mzdovou problematiku včetně zákoníku práce i pojistného. POJISTNÉ a PRÁVO je problematika bez sekce MZDY.
46. Co jsou to ODDÍLY na Účetním Portálu?
- PODNIKATELÉ
- OBCE
- PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE
- NEZISKOVÉ ORGANIZACE
Víte, že si můžete vybrat svoji specializaci v Můj účet? Můžete si zapnout a zase vypnout.
Velmi propracovaní jsou podnikatelé. Obce a Příspěvkové organizace jsou již na velmi vysoké úrovni, neziskové organizace jsou v začátcích.
47. Co jsou to ZÁLOŽKY na Účetním Portálu?
- AKTUALITY
- ČLÁNKY
- PŘÍKLADY
- POMŮCKY
- PŘEHLEDY
- JUDIKATURA
- ZÁKONY
- PORADNA
- WEBINÁŘE
- ANGLICKÝ SLOVNÍK
- TISKOPISY
- KOORDINAČNÍ VÝBORY
- INTERPRETACE NÚR
- INFORMACE GFŘ
- IFRS
- AUTOŘI
- E-SPHOP
Je zde tedy mnoho užitečných informací a také nabídka našich produktů.
48. Kde se mohu přihlásit na Webináře zdarma, vámi vysílaného (obvykle úterý - středa)?
Je super být v obraze přes PLÁN AKCÍ Účentího Portálu, který naleznete ZDE. Pokud víte, že se koná, vyskakuje na Vás POP-up, prostřednictvím něhož se můžete příhlásit. Stačí kliknout na danou reklamní kampaň, kde následně zadáte svou mailovou adresu a my Vám zašleme odkaz na daný Webinář. Těšíme se na Vás.
49. Co se stane, když si objednáte a neuděláte "DOUBLE OPT IN"?
Objednávka není dokončená, u nás se objevíte kurzívou a zašedivělí. Je třeba vždy potvrdit E-mailem. Toto povrtzení je požadavkem GDPR.
K objednání nedošlo.
50. Jsem registrovaný na Účetním Portálu, již přihlášený, kde si mohu zakoupit členství?
Veškeré nabídky členství naleznete v E-shopu. Zhruba ve středu stránky se Vám nabízí členství. U členství najdete rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máte také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu, naší Pěvou ❤️.
51. Jak se přihlásím na online seminář?
Po zakoupení semináře v E-shopu se Vám na stránce ucetni-portal.cz v sekci Můj účet -> Moje produkty objeví odkaz. Tím je vše v pořádku. V čase konání semináře jen kliknete na odkaz a jste s námi. V den konání Vám příjde kontrolní SMS v 7 hodin ráno s proklikem.
52. Nefunguje mi přihlášení na Online-seminář, co mám prosím dělat?
Pokud nefunguje odkaz v Můj účet -> Moje produkty, nefunguje ani odkaz ze SMS, je jediná rada. Děvčata na infolince :-)
53. Zaplatila jsem si online seminář (jakkýkoliv produkt), chci vědět, jestli je vše v pořádku. Co mám dělat?
Koukněte do Můj účet -> Moje produkty a vidíte tam online seminář s odkazem tzv. "na věky".
54. Co mám dělat, když jsem zaplatila seminář a nemám to v Mém účtu?
Zřejmě nedošlo ke spárování platby a proto je nutné nám zavolat na infolinku. Připravte si, prosím, doklad o platbě a určitě se vše vyřeší :-)