Nejčastější dotazy
Co je to Účetní Portál?
Je to vzdělávací web účetních a daňových poradců, kde budujeme "nadšenou" účetní komunitu, kterou práce baví.
Kdo stojí za Účetním Portálem?
Pěva Čouková osobně, zakladatelka a ❤️ Účetního Portálu ®
majitelka účetní a daňové kanceláře Oswald a.s. ®
auditorka č. 1149, daňová poradkyně č. 23
zkušební komisařka KDP ČR ®
www.pevacoukova.cz
Kolik stojí členství?
Záleží na typu balíčku, který si zvolíte. Vše je detailně vysvětleno v našem E-shopu. Nejlevnější balíček SILVER je za 7 980 Kč bez DPH za rok. Více ZDE.
Co obsahuje členství?
Součástí jsou např. články, příklady, přehledy, pomůcky a mnoho dalšího podle typu balíčku; konkrétní obsah je ZDE pod balíčky, členství. V "Portálové Rodině" jsou sdruženi nadšenci "Účetního Portálu". Tip - vyzkoušejte si GOLD 7 dní zdarma za 1 Kč včetně DPH - NAŠE NOVINKA..
Koho nazýváte "Portálovou rodinou" ?
Platící členy Účetního Portálu.
Když si chci koupit členství, kde?
Na našem webu Účetního Portálu v sekci E-shop (oranžový button CHCI VSTOUPIT DO PORTÁLOVÉ RODINY) ZDE, vyberete si roční balíček členství a pak si zvolíte měsíční platby nebo roční.
Kdy je uzavřena smlouva?
Odesláním objednávky je předložen návrh smlouvy, potvrzením objednávky je smlouva uzavřena, vše je uvedeno v obchodních podmínkách.
Jaký je rozdíl mezi balíčkem GOLD a SILVER?
Balíček SILVER je tzv. článkový, GOLD je naše zlato - nejprodávanější balíček. Doporučujeme zhlédnout rozdíly, které jsou uvedeny formou tabulky s háčky ZDE, doporučujeme si přečíst popisek u balíčků, případně zhlédnout videa zakladatelky paní Pěvy.
Lze přejít do balíčku GOLD, když mám balíček SILVER, případně, jak přechod probíhá?
Ano, lze přejít z balíčku SILVER do balíčku GOLD, ale pouze při roční platbě (nikoliv měsíční). Řada klientů toho využívá. Výpočet je spravedlivý např. zaplatíte za SILVER 7 980 Kč bez DPH, jeden den členství v GOLDu má hodnotu 54,74 Kč bez DPH (19 980 Kč/365 dny), členství GOLD získáte, pokud přejdete hned, na 146 dnů, což je téměř 5 měsíců. To je metodika přepočtu ceny. Počítáme skutečné délky měsíců ve dnech, postup přechodu je bez doplatku.
Je nutné přejít ihned na balíček GOLD při zakoupení SILVER? Nebo lze přejít na balíček také v průběhů členství SILVER?
Přechod můžete udělat kdykoliv v průběhu členství. Může se Vám líbit být část období v balíčku SILVER a část si tzv. přehodit do balíčku GOLD. Postup je bez doplatku.
Když klient přechází z balíčku SILVER na balíček GOLD, prodlužuje se tím členství o další rok?
Ne, členství se neprodlužuje, je bez doplatku.
Mohu se zase z balíčku GOLD vrátit do balíčku SILVER?
Ne, nemohu. Přechod do vyššího balíčku je nevratný krok. Je třeba promyslet.
Je možné při zakoupení balíčku SILVER přejít na balíček GOLD, opakovaně přepínat mezi SILVER a GOLD?
Ne, nemohu, je to nevratný krok. Po cca 5 měsících si mohu koupit balíček SILVER a zůstat v něm.
Zavazuje mě balíček GOLD 7 dní za 1 Kč k něčemu dalšímu?
NE, je to pouze zkušební verze balíčku GOLD.
Mohu opakovat balíček GOLD 7 dní?
NE, systém Vaši e-mailovou adresu eviduje a již Vám vícekrát nedovolí jít do této zkoušky, je tedy třeba těchto dnů "téměř" zdarma využít a udělat si čas na vzdělávání.
Je balíček GOLD 7 dní nějak omezen oproti plnému členství?
Je to naprosto plný rozsah balíčku GOLD k vidění, omezené je pouze stahování souborů za den (5 souborů denně maximum).
Je možné přejít z balíčku GOLD do balíčku ALL IN?
Přechod není možný, přejít lze po uplynutí Vašeho stávajícího členství.
V balíčku ALL IN je vše, můžete to upřesnit?
Získáváte do Můj účet vše, co je ke dni zakoupení a po dobu Vašeho členství v nabídce v E-shopu. Je to opravdu výhodné, řada našich věrných uživatelů to již zjistila :-). Děkujeme…
Kde najdu, co je obsahem konkrétního balíčku?
V E-shopu u členství najdete rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máme také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu paní Pěvou.
Mezi jakými balíčky lze přejít?
Přejít můžete z balíčku SILVER do balíčku GOLD při ročně placeném členství.
Kde mohu přejít z balíčku SILVER do vyššího balíčku GOLD?
Máte dvě cesty. Vždy je potřeba být přihlášený. Za prvé se Vám to nabízí v E-shopu pod online programy, cca ve středu. Zadruhé se Vám to nabízí v Můj účet/Správa uživatelů.
Jak je to s multilicencí?
Členství je podle obchodních podmínek na jednu fyzickou osobu, máte-li více osob, je třeba vstoupit do multilicence. Členství je v multilicenci výhodnější - 1 člen 19 980 Kč bez DPH, 2 členové 20% sleva = 31 968 Kč bez DPH, 3 členové 25% sleva = 44 955 Kč bez DPH, 4 a více členů 30% sleva = 55 944 Kč bez DPH.
Mohu hradit členství na více roků? Pokud ano, je to výhodné?
Ano, můžete. Pokud hradíte členství na 2 roky, platíte o 10 % méně.
Mám licenci pro dva uživatele - zaměstnance, jeden mi odešel, mohu nahradit novým zaměstnancem?
Ano, v profilu v sekci Můj účet - můžete jako správce uživatele přepsat.
Mohu platit roční členství s frekvencí měsíčně bankovním převodem?
Měsíční platby ročního členství lze provést pouze kartou.
Když platím roční členství měsíčními platbami, je dražší než jednorázová platba?
Ano, je dražší o dva měsíce členství, jednorázová platba je finančně výhodnější, nicméně měsíční členství bude pro hodně uživatelů příjemnější, např. balíček GOLD v cenách bez DPH [(19 980/12)*14]/12= 1 943 Kč bez DPH za měsíc).
Co se stane, když nezaplatím měsíční platbu?
Bylo by prima si to hlídat, je to problém. Ale vše lze řešit, zavolejte na infolinku a domluvte se s asistentkou, pošlete jí doklad o platbě. Jinak je členství do 7 dnů automaticky zrušeno, může být vymazán i Můj účet.
Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
Mohu si koupit vybraný balíček jen pro Obce a příspěvkové organizace?
Zatím není takto umožněno, protože naše vize je, že zdroj účetnictví je jen jeden. Mohlo by se Vám stát, že budete využívat např. podnikatelských příkladů. Pokud jste si jisti, že podnikatele nechcete, zavolejte na infolinku +420 730 585 423.
Mám zakoupený balíček a nechci vidět informace pro Obce a příspěvkové organizace. Mohu vidět jen informace pro podnikatele?
Ano, můžete. Máme jednoduché řešení, jďete do Můj účet, specializace - tam si vyberu to, co mě zajímá a označím "fajfkou". Kdykoliv mohu změnit.
Co když mě zajímají jenom články?
Doporučujeme koupit balíček SILVER.
Mohu kdykoliv odstoupit od smlouvy, budou mi vráceny peníze za členství?
Od jakékoliv koupě můžete odstoupit do 30 dnů od koupě tím, že vyplníte PDF dokument - formulář pro odstoupení od Smlouvy a pošlete jej pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu (článek 8.3 obchodních podmínek). Je to naše "Garance vrácení ceny". Později odstoupit v souladu s obchodními podmínkami nelze.
Koupila jsem si roční členství s měsíčními platbami. Budete mě upozorňovat prostřednictvím mailu na zaplacení mesíčních záloh?
Platba se Vám strhne automaticky a zároveň Vám přijde potvrzovací email o stržené částce. Kdyby se částka nestrhla, upozorníme Vás emailem o neprovedené platbě. Fakturu za měsíční platbu naleznete v „Můj účet“.
Co je to SEKCE na Účetním Portálu?
ÚČETNICTVÍ, MZDY, DANĚ, AUDIT, PRÁVO, POJISTNÉ, VŠE. Sekce fungují jako filtr. Obecně doporučujeme mít zapnuto VŠE, nechcete-li o nějakou informaci přijít. MZDY obsahují veškerou mzdovou problematiku včetně zákoníku práce i pojistného. POJISTNÉ a PRÁVO je problematika bez sekce MZDY.
Co jsou to ODDÍLY na Účetním Portálu?
PODNIKATELÉ, OBCE, PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE, NEZISKOVÉ ORGANIZACE. Víte, že si můžete vybrat svoji specializaci v Můj účet? Velmi propracovaní jsou podnikatelé. Obce a Příspěvkové organizace jsou již na velmi vysoké úrovni, neziskové organizace jsou v začátcích.
Co jsou to ZÁLOŽKY na Účetním Portálu?
AKTUALITY, ČLÁNKY, PŘÍKLADY, POMŮCKY, PŘEHLEDY, JUDIKATURA, ZÁKONY, PORADNA, MĚSÍČNÍKY, VIDEA, ANGLICKÝ SLOVNÍK, TISKOPISY, KOORDINAČNÍ VÝBORY, INTERPRETACE NÚR, INFORMACE GFŘ, PŘEDPISY EU, AUTOŘI, SEMINÁŘE a E-SHOP. Je zde tedy mnoho užitečných informací a také nabídka našich produktů.
Když neúmyslně během registrace zadám chybné údaje, jde to zpětně upravit?
V průběhu zadání povinných údajů při registraci zadáváte e-mail, který je nutno potvrdit prostřednictvím svého e-mailu proklikem tzv. "DOUBLE OPT IN" podle předpisů GDPR. Je nezbytná kontrola, že jste to Vy. Pokud e-mail uvedete špatně, registrace není platná. Pokud jste registrací tzv. prošli, údaje lze upravovat v Můj účet na Účetním Portálu.
Nemám údaje o platbě, co mám dělat? Nemohu se zorientovat, co jsem si objednal/a?
Doporučujeme jít do Můj účet/Objednávky, tam jsou zálohové faktury na vše, co bylo objednáno a zůstalo nezaplaceno. Protože byla uzavřena smlouva podle obchodních podmínek, doporučujeme kontaktovat infolinku Účetního Portálu, pokud závazně objednaný produkt chcete zrušit.
Najdu někde zálohovou fakturu?
Zálohová faktura je stejně jako seznam faktur všech objednávek v Můj účet/Objednávky.
Omylem jsem u objednávky uvedla platbu kartou, ráda bych zaplatila převodem, je možné změnit?
Ano, opět najdete vše v Můj účet/Objednávky. Je zde zálohová faktura, i když jste uvedla platbu převodem, můžete kartou zaplatit.
Nevím co jsem si objednala, co mám dělat?
Odpověď je stejná jako u předchozí otázky. Doporučujeme jít do Můj účet, tam jsou zálohové faktury na vše, co bylo objednáno a zůstalo nezaplaceno. Protože byla uzavřena smlouva podle obchodních podmínek, doporučujeme kontaktovat infolinku Účetního Portálu, pokud závazně objednaný produkt chcete zrušit.
Zapomněl/la jsem heslo, co dál?
To je jednoduché, napíšete e-mail do přihlášení a dole v nabídce kliknete na "Zapomenuté heslo", dále postupujete podle návodu.
Nemohu se přihlásit na Účetní Portál, co mám dělat?
Znáte svůj e-mail? Pokud ano, ale nevíte heslo, postupujete podle předchozí odpovědi. Pokud nevíte ani e-mail, volejte o pomoc na infolinku Účetního Portálu +420 730 585 423.
Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
Nekoupil/la jsem nic a chci se registrovat, jak dál?
Registrace vzniká tím, že si vyplníte jméno, příjmení, telefon a také heslo - ZDE. Dále je třeba reagovat ve Vašem e-mailu na "DOUBLE OPT IN" a jste u nás :-). Pokud máte nebo jste měli zakoupeno členství, jste již u nás registrováni.
Jak funguje garance vrácení do 30 dnů?
Vrátit produkt do 30 dnů lze, a to dle obchodních podmínek, kde naleznete PDF formulář k vyplnění, vyplníte a pošlete pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu.
Získám někde SLEVU na produkty?
Při nákupu GOLD balíčku získáváte slevu na všechny produkty, a to 30%.
Lze zrušit automatické zasílání novinek?
Zasílaní novinek můžete kdykoli zrušit, a to výlučně prostřednictvím odkazu odhlásit/unsubscribe v e-mailu od Účetního Portálu nebo prostřednictvím zaslání odmítavé odpovědi na doručenou textovou zprávu sms.
Chtěl bych zadat dotaz. Je to možné?
Placené dotazy s "garantovanou odpovědí " od naší partnerské firmy Oswald a.s. jsou součástí balíčku GOLD.
Kde se mohu přihlásit na Webináře zdarma, vysílané obvykle každý čtvrtek?
Je super být v obraze přes PLÁN AKCÍ Účentího Portálu, který naleznete ZDE. Pokud víte, že se koná, vyskakuje na Vás POP-up, prostřednictví něhož se můžete příhlásit. Stačí kliknout na danou reklamní kampaň, kde následně zadáte svou emailovou adresu a my Vám zašleme odkaz na daný Webinář. Těšíme se na Vás.
Co se stane, když si objednáte a neuděláte "DOUBLE OPT IN"?
Objednávka není dokončená, u nás se objevíte kurzívou a zašedivělí. Je třeba vždy potvrdit E-mailem - požadavek GDPR.
Jsem registrovaný na Účetním Portálu, již přihlášený, kde si mohu zakoupit členství?
Veškeré nabídky členství naleznete v E-shopu. Zhruba ve středu stránky se Vám nabízí členství. U členství najdete rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máte také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu paní Pěvou.
Kde najdu E-book k zakoupené knížce?
V den připsání platby - v Můj účet, pokud je kniha již v prodeji. Pokud je kniha zakoupena v předprodeji, připíšeme do Můj účet, jakmile je k prodeji v E-shopu. Je nezbytné být registrovaný na Účetním Portálu (stačí zdarma).
Koupil/la jsem si knihu a chci se registrovat, co mám dělat?
Koupí knihy jste se již u nás registroval/la. Stačí vyplnit e-mail a heslo.
Mohu zrušit účast na off-line vzdělávací akci, budou mi vráceny peníze?
Vzhledem ke skutečnosti, že všechny naše vzdělávací akce jsou natáčeny a součástí off-line semináře je záznam, peníze nevracíme. Nebo můžete poslat náhradníka.
Co to znamená "záznam tzv. na věky"?
Kdykoliv si můžete zpětně a opakovaně spustit veškeré semináře a on-line akce. Neplánujeme "stažení souborů z naší databáze ", pokud bychom o tom v budoucnu uvažovali u starých dokumentů, budete vyzvání k možnosti nahrání souborů.
Jak se přihlásím na online seminář?
Online seminář si zakoupíte v e-shopu. V Můj účet se objeví seminář "dopředu" před konáním. Tím je vše v pořádku. Potom jen klikněte na odkaz a jste s námi. Peťka za tým rozesílá kontrolní SMS v 7 hodin ráno s proklikem.
Nefunguje mi přihlášení na Online-seminář, co mám prosím dělat?
Pokud nefunguje odkaz v Můj účet, nefunguje ani odkaz ze SMS, je jediná rada. Děvčata na infolince :-)
Zaplatila jsem si online seminář (jakkýkoliv produkt), chci vědět, jestli je vše v pořádku. Co mám dělat?
Koukněte do Můj účet a vidíte tam online seminář s odkazem tzv. "na věky".
Co mám dělat, když jsem zaplatila seminář a nemám to v Mém účtu?
Je nutno zavolat děvčatům na infolinku, nedošlo ke spárování platby, připravte si doklad o platbě a určitě se vše vyřeší :-)
1. Co je to Účetní Portál?
Je to vzdělávací web účetních a daňových poradců, kde budujeme "nadšenou" účetní komunitu, kterou práce baví.
2. Kdo stojí za Účetním Portálem?
Pěva Čouková osobně, zakladatelka a ❤️ Účetního Portálu ®
majitelka účetní a daňové kanceláře Oswald a.s. ®
auditorka č. 1149, daňová poradkyně č. 23
zkušební komisařka KDP ČR ®
www.pevacoukova.cz
3. Kolik stojí členství?
Záleží na typu balíčku, který si zvolíte. Vše je detailně vysvětleno v našem E-shopu. Nejlevnější balíček SILVER je za 7 980 Kč bez DPH za rok. Více ZDE.
4. Co obsahuje členství?
Součástí jsou např. články, příklady, přehledy, pomůcky a mnoho dalšího podle typu balíčku; konkrétní obsah je ZDE pod balíčky, členství. V "Portálové Rodině" jsou sdruženi nadšenci "Účetního Portálu". Tip - vyzkoušejte si GOLD 7 dní zdarma za 1 Kč včetně DPH - NAŠE NOVINKA..
5. Koho nazýváte "Portálovou rodinou" ?
Platící členy Účetního Portálu.
6. Když si chci koupit členství, kde?
Na našem webu Účetního Portálu v sekci E-shop (oranžový button CHCI VSTOUPIT DO PORTÁLOVÉ RODINY) ZDE, vyberete si roční balíček členství a pak si zvolíte měsíční platby nebo roční.
7. Kdy je uzavřena smlouva?
Odesláním objednávky je předložen návrh smlouvy, potvrzením objednávky je smlouva uzavřena, vše je uvedeno v obchodních podmínkách.
8. Když neúmyslně během registrace zadám chybné údaje, jde to zpětně upravit?
V průběhu zadání povinných údajů při registraci zadáváte e-mail, který je nutno potvrdit prostřednictvím svého e-mailu proklikem tzv. "DOUBLE OPT IN" podle předpisů GDPR. Je nezbytná kontrola, že jste to Vy. Pokud e-mail uvedete špatně, registrace není platná. Pokud jste registrací tzv. prošli, údaje lze upravovat v Můj účet na Účetním Portálu.
9. Jaký je rozdíl mezi balíčkem GOLD a SILVER?
Balíček SILVER je tzv. článkový, GOLD je naše zlato - nejprodávanější balíček. Doporučujeme zhlédnout rozdíly, které jsou uvedeny formou tabulky s háčky ZDE, doporučujeme si přečíst popisek u balíčků, případně zhlédnout videa zakladatelky paní Pěvy.
10. Lze přejít do balíčku GOLD, když mám balíček SILVER, případně, jak přechod probíhá?
Ano, lze přejít z balíčku SILVER do balíčku GOLD, ale pouze při roční platbě (nikoliv měsíční). Řada klientů toho využívá. Výpočet je spravedlivý např. zaplatíte za SILVER 7 980 Kč bez DPH, jeden den členství v GOLDu má hodnotu 54,74 Kč bez DPH (19 980 Kč/365 dny), členství GOLD získáte, pokud přejdete hned, na 146 dnů, což je téměř 5 měsíců. To je metodika přepočtu ceny. Počítáme skutečné délky měsíců ve dnech, postup přechodu je bez doplatku.
11. Je nutné přejít ihned na balíček GOLD při zakoupení SILVER? Nebo lze přejít na balíček také v průběhů členství SILVER?
Přechod můžete udělat kdykoliv v průběhu členství. Může se Vám líbit být část období v balíčku SILVER a část si tzv. přehodit do balíčku GOLD. Postup je bez doplatku.
12. Když klient přechází z balíčku SILVER na balíček GOLD, prodlužuje se tím členství o další rok?
Ne, členství se neprodlužuje, je bez doplatku.
13. Mohu se zase z balíčku GOLD vrátit do balíčku SILVER?
Ne, nemohu. Přechod do vyššího balíčku je nevratný krok. Je třeba promyslet.
14. Je možné při zakoupení balíčku SILVER přejít na balíček GOLD, opakovaně přepínat mezi SILVER a GOLD?
Ne, nemohu, je to nevratný krok. Po cca 5 měsících si mohu koupit balíček SILVER a zůstat v něm.
15. Zavazuje mě balíček GOLD 7 dní za 1 Kč k něčemu dalšímu?
NE, je to pouze zkušební verze balíčku GOLD.
16. Mohu opakovat balíček GOLD 7 dní?
NE, systém Vaši e-mailovou adresu eviduje a již Vám vícekrát nedovolí jít do této zkoušky, je tedy třeba těchto dnů "téměř" zdarma využít a udělat si čas na vzdělávání.
17. Je balíček GOLD 7 dní nějak omezen oproti plnému členství?
Je to naprosto plný rozsah balíčku GOLD k vidění, omezené je pouze stahování souborů za den (5 souborů denně maximum).
18. Je možné přejít z balíčku GOLD do balíčku ALL IN?
Přechod není možný, přejít lze po uplynutí Vašeho stávajícího členství.
19. V balíčku ALL IN je vše, můžete to upřesnit?
Získáváte do Můj účet vše, co je ke dni zakoupení a po dobu Vašeho členství v nabídce v E-shopu. Je to opravdu výhodné, řada našich věrných uživatelů to již zjistila :-). Děkujeme…
20. Kde najdu, co je obsahem konkrétního balíčku?
V E-shopu u členství najdete rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máme také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu paní Pěvou.
21. Mezi jakými balíčky lze přejít?
Přejít můžete z balíčku SILVER do balíčku GOLD při ročně placeném členství.
22. Kde mohu přejít z balíčku SILVER do vyššího balíčku GOLD?
Máte dvě cesty. Vždy je potřeba být přihlášený. Za prvé se Vám to nabízí v E-shopu pod online programy, cca ve středu. Zadruhé se Vám to nabízí v Můj účet/Správa uživatelů.
23. Jak je to s multilicencí?
Členství je podle obchodních podmínek na jednu fyzickou osobu, máte-li více osob, je třeba vstoupit do multilicence. Členství je v multilicenci výhodnější - 1 člen 19 980 Kč bez DPH, 2 členové 20% sleva = 31 968 Kč bez DPH, 3 členové 25% sleva = 44 955 Kč bez DPH, 4 a více členů 30% sleva = 55 944 Kč bez DPH.
24. Mohu hradit členství na více roků? Pokud ano, je to výhodné?
Ano, můžete. Pokud hradíte členství na 2 roky, platíte o 10 % méně.
25. Mám licenci pro dva uživatele - zaměstnance, jeden mi odešel, mohu nahradit novým zaměstnancem?
Ano, v profilu v sekci Můj účet - můžete jako správce uživatele přepsat.
26. Mohu platit roční členství s frekvencí měsíčně bankovním převodem?
Měsíční platby ročního členství lze provést pouze kartou.
27. Když platím roční členství měsíčními platbami, je dražší než jednorázová platba?
Ano, je dražší o dva měsíce členství, jednorázová platba je finančně výhodnější, nicméně měsíční členství bude pro hodně uživatelů příjemnější, např. balíček GOLD v cenách bez DPH [(19 980/12)*14]/12= 1 943 Kč bez DPH za měsíc).
28. Co se stane, když nezaplatím měsíční platbu?
Bylo by prima si to hlídat, je to problém. Ale vše lze řešit, zavolejte na infolinku a domluvte se s asistentkou, pošlete jí doklad o platbě. Jinak je členství do 7 dnů automaticky zrušeno, může být vymazán i Můj účet.
29. Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
30. Nemám údaje o platbě, co mám dělat? Nemohu se zorientovat, co jsem si objednal/a?
Doporučujeme jít do Můj účet/Objednávky, tam jsou zálohové faktury na vše, co bylo objednáno a zůstalo nezaplaceno. Protože byla uzavřena smlouva podle obchodních podmínek, doporučujeme kontaktovat infolinku Účetního Portálu, pokud závazně objednaný produkt chcete zrušit.
31. Najdu někde zálohovou fakturu?
Zálohová faktura je stejně jako seznam faktur všech objednávek v Můj účet/Objednávky.
32. Omylem jsem u objednávky uvedla platbu kartou, ráda bych zaplatila převodem, je možné změnit?
Ano, opět najdete vše v Můj účet/Objednávky. Je zde zálohová faktura, i když jste uvedla platbu převodem, můžete kartou zaplatit.
33. Nevím co jsem si objednala, co mám dělat?
Odpověď je stejná jako u předchozí otázky. Doporučujeme jít do Můj účet, tam jsou zálohové faktury na vše, co bylo objednáno a zůstalo nezaplaceno. Protože byla uzavřena smlouva podle obchodních podmínek, doporučujeme kontaktovat infolinku Účetního Portálu, pokud závazně objednaný produkt chcete zrušit.
34. Kde najdu E-book k zakoupené knížce?
V den připsání platby - v Můj účet, pokud je kniha již v prodeji. Pokud je kniha zakoupena v předprodeji, připíšeme do Můj účet, jakmile je k prodeji v E-shopu. Je nezbytné být registrovaný na Účetním Portálu (stačí zdarma).
35. Koupil/la jsem si knihu a chci se registrovat, co mám dělat?
Koupí knihy jste se již u nás registroval/la. Stačí vyplnit e-mail a heslo.
36. Zapomněl/la jsem heslo, co dál?
To je jednoduché, napíšete e-mail do přihlášení a dole v nabídce kliknete na "Zapomenuté heslo", dále postupujete podle návodu.
37. Nemohu se přihlásit na Účetní Portál, co mám dělat?
Znáte svůj e-mail? Pokud ano, ale nevíte heslo, postupujete podle předchozí odpovědi. Pokud nevíte ani e-mail, volejte o pomoc na infolinku Účetního Portálu +420 730 585 423.
38. Nabíhají nějaké poplatky za neuhrazení?
Obchodní podmínky uvádějí klasické nástroje občanského práva, úroky z prodlení.
39. Nekoupil/la jsem nic a chci se registrovat, jak dál?
Registrace vzniká tím, že si vyplníte jméno, příjmení, telefon a také heslo - ZDE. Dále je třeba reagovat ve Vašem e-mailu na "DOUBLE OPT IN" a jste u nás :-). Pokud máte nebo jste měli zakoupeno členství, jste již u nás registrováni.
40. Jak funguje garance vrácení do 30 dnů?
Vrátit produkt do 30 dnů lze, a to dle obchodních podmínek, kde naleznete PDF formulář k vyplnění, vyplníte a pošlete pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu.
41. Získám někde SLEVU na produkty?
Při nákupu GOLD balíčku získáváte slevu na všechny produkty, a to 30%.
42. Mohu si koupit vybraný balíček jen pro Obce a příspěvkové organizace?
Zatím není takto umožněno, protože naše vize je, že zdroj účetnictví je jen jeden. Mohlo by se Vám stát, že budete využívat např. podnikatelských příkladů. Pokud jste si jisti, že podnikatele nechcete, zavolejte na infolinku +420 730 585 423.
43. Mám zakoupený balíček a nechci vidět informace pro Obce a příspěvkové organizace. Mohu vidět jen informace pro podnikatele?
Ano, můžete. Máme jednoduché řešení, jďete do Můj účet, specializace - tam si vyberu to, co mě zajímá a označím "fajfkou". Kdykoliv mohu změnit.
44. Co když mě zajímají jenom články?
Doporučujeme koupit balíček SILVER.
45. Lze zrušit automatické zasílání novinek?
Zasílaní novinek můžete kdykoli zrušit, a to výlučně prostřednictvím odkazu odhlásit/unsubscribe v e-mailu od Účetního Portálu nebo prostřednictvím zaslání odmítavé odpovědi na doručenou textovou zprávu sms.
46. Mohu zrušit účast na off-line vzdělávací akci, budou mi vráceny peníze?
Vzhledem ke skutečnosti, že všechny naše vzdělávací akce jsou natáčeny a součástí off-line semináře je záznam, peníze nevracíme. Nebo můžete poslat náhradníka.
47. Mohu kdykoliv odstoupit od smlouvy, budou mi vráceny peníze za členství?
Od jakékoliv koupě můžete odstoupit do 30 dnů od koupě tím, že vyplníte PDF dokument - formulář pro odstoupení od Smlouvy a pošlete jej pouze prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu Účetního Portálu (článek 8.3 obchodních podmínek). Je to naše "Garance vrácení ceny". Později odstoupit v souladu s obchodními podmínkami nelze.
48. Koupila jsem si roční členství s měsíčními platbami. Budete mě upozorňovat prostřednictvím mailu na zaplacení mesíčních záloh?
Platba se Vám strhne automaticky a zároveň Vám přijde potvrzovací email o stržené částce. Kdyby se částka nestrhla, upozorníme Vás emailem o neprovedené platbě. Fakturu za měsíční platbu naleznete v „Můj účet“.
49. Co to znamená "záznam tzv. na věky"?
Kdykoliv si můžete zpětně a opakovaně spustit veškeré semináře a on-line akce. Neplánujeme "stažení souborů z naší databáze ", pokud bychom o tom v budoucnu uvažovali u starých dokumentů, budete vyzvání k možnosti nahrání souborů.
50. Chtěl bych zadat dotaz. Je to možné?
Placené dotazy s "garantovanou odpovědí " od naší partnerské firmy Oswald a.s. jsou součástí balíčku GOLD.
51. Co je to SEKCE na Účetním Portálu?
ÚČETNICTVÍ, MZDY, DANĚ, AUDIT, PRÁVO, POJISTNÉ, VŠE. Sekce fungují jako filtr. Obecně doporučujeme mít zapnuto VŠE, nechcete-li o nějakou informaci přijít. MZDY obsahují veškerou mzdovou problematiku včetně zákoníku práce i pojistného. POJISTNÉ a PRÁVO je problematika bez sekce MZDY.
52. Co jsou to ODDÍLY na Účetním Portálu?
PODNIKATELÉ, OBCE, PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE, NEZISKOVÉ ORGANIZACE. Víte, že si můžete vybrat svoji specializaci v Můj účet? Velmi propracovaní jsou podnikatelé. Obce a Příspěvkové organizace jsou již na velmi vysoké úrovni, neziskové organizace jsou v začátcích.
53. Co jsou to ZÁLOŽKY na Účetním Portálu?
AKTUALITY, ČLÁNKY, PŘÍKLADY, POMŮCKY, PŘEHLEDY, JUDIKATURA, ZÁKONY, PORADNA, MĚSÍČNÍKY, VIDEA, ANGLICKÝ SLOVNÍK, TISKOPISY, KOORDINAČNÍ VÝBORY, INTERPRETACE NÚR, INFORMACE GFŘ, PŘEDPISY EU, AUTOŘI, SEMINÁŘE a E-SHOP. Je zde tedy mnoho užitečných informací a také nabídka našich produktů.
54. Kde se mohu přihlásit na Webináře zdarma, vysílané obvykle každý čtvrtek?
Je super být v obraze přes PLÁN AKCÍ Účentího Portálu, který naleznete ZDE. Pokud víte, že se koná, vyskakuje na Vás POP-up, prostřednictví něhož se můžete příhlásit. Stačí kliknout na danou reklamní kampaň, kde následně zadáte svou emailovou adresu a my Vám zašleme odkaz na daný Webinář. Těšíme se na Vás.
55. Co se stane, když si objednáte a neuděláte "DOUBLE OPT IN"?
Objednávka není dokončená, u nás se objevíte kurzívou a zašedivělí. Je třeba vždy potvrdit E-mailem - požadavek GDPR.
56. Jsem registrovaný na Účetním Portálu, již přihlášený, kde si mohu zakoupit členství?
Veškeré nabídky členství naleznete v E-shopu. Zhruba ve středu stránky se Vám nabízí členství. U členství najdete rozdíly mezi balíčky v tabulce s háčky. K dispozici máte také popis u jednotlivých balíčků a videa natočená zakladatelkou Účetního Portálu paní Pěvou.
57. Jak se přihlásím na online seminář?
Online seminář si zakoupíte v e-shopu. V Můj účet se objeví seminář "dopředu" před konáním. Tím je vše v pořádku. Potom jen klikněte na odkaz a jste s námi. Peťka za tým rozesílá kontrolní SMS v 7 hodin ráno s proklikem.
58. Nefunguje mi přihlášení na Online-seminář, co mám prosím dělat?
Pokud nefunguje odkaz v Můj účet, nefunguje ani odkaz ze SMS, je jediná rada. Děvčata na infolince :-)
59. Zaplatila jsem si online seminář (jakkýkoliv produkt), chci vědět, jestli je vše v pořádku. Co mám dělat?
Koukněte do Můj účet a vidíte tam online seminář s odkazem tzv. "na věky".
60. Co mám dělat, když jsem zaplatila seminář a nemám to v Mém účtu?
Je nutno zavolat děvčatům na infolinku, nedošlo ke spárování platby, připravte si doklad o platbě a určitě se vše vyřeší :-)