Poradna

Máte-li zájem o garantovanou odpověď s razítkem daňového poradce a jste naši platící uživatelé (roční platící registrace)? Pokračujte.

Nejste si jisti, zda naši pomoc potřebujete a dotaz posíláte na několik míst?
Dotaz k nám prosím nepište. Nepřišel správný čas…

Opravdu odpověď na dotaz potřebujete?
Tak jdeme do toho. Naše cesta:

  1. Analýza dotazu je službou v hodnotě 500 Kč bez DPH (nutné zaplatit předem zálohu). Zálohová faktura Vám bude zaslána na Váš e-mail nejpozději následující pracovní den po zadání dotazu.
  2. Po zaplacení zálohy je provedena analýza a obdržíte e-mailem návrh ceny dotazu bez DPH – cenovou nabídku (analýza je již v ceně a bude Vám při akceptování cenové nabídky odečtena z ceny dotazu).
  3. Pokud akceptujete naši cenovou nabídku, potvrďte e-mailem. Garantujeme 14 dnů na zodpovězení dotazu od akceptování cenové nabídky. Akceptací je uzavřena mezi námi ústní smlouva o zodpovězení dotazu – závazná objednávka.
  4. Pokud neakceptujete cenu, končíme. Zaplacená záloha je nevratná a bude Vám vystavený daňový doklad.
  5. Je možné, že budeme potřebovat upřesnit otázku, telefonujeme, píšeme.
  6. Získáváte odpověď na hlavičkovém papíře, uvádíme autora odpovědi a garanta odpovědi, máte tam naše razítko o evidenci společnosti v KDP ČR. E-mailem obdržíte odpověď a současně fakturu za odpověď.
  7. Spokojenost musí být na obou stranách.
  8. Zadáním požadavku na naši odpověď souhlasíte s uveřejněním dotazu a odpovědi na něj pro ostatní členy Účetního Portálu; dotaz bude zveřejněný bez jakýchkoliv citlivých údajů a identifikace osob.

Pokud není zaplacena záloha do týdne od vystavení zálohové faktury, dotaz bude smazán a objednávka se ruší od samého počátku.

Není Vám něco jasné?
Zavolejte nám na infolinku Účetního Portálu 730 585 423, jsme tu pro Vás.

Pěva Čouková
garant odpovědí Účetního Portálu.

P.S.
Běžná cena dotazu je v průměru cca 1 500 Kč, složitější dotaz je v průměru cca 4 000 Kč a zodpovídáme individuálně i dotazy velmi složité.
Průměrná doba vyřízení dotazu je týden od akceptování cenové nabídky.

Potřebujete poradit ?

Potřebujete poradit? Musíte být zaregistrováni s ročním placeným vstupem GOLD.
FILTR        Autor      
ŘAZENÍ              
VŠEPředchozí   123 ... 8Následující

2018-07 - Zaměstnanec

Autor Ing. Růžena Klímová 

Ing. Růžena Klímová

15.8.2018 15:47 | Náhradní volno, stravenky

2017-12 - Půjčka

Autor Ing. Ivana Pilařová 

Ing. Ivana Pilařová

3.11.2017 09:51 | Půjčka

2017-10 - Platební výměr na DPFO

Autor Ing. Zuzana Rylová, Ph.D.

Ing. Zuzana Rylová, Ph.D.

9.10.2017 09:24 | Platební výměr na DPFO

2017-16 - Mzdy

Autor Ing. Růžena Klímová 

Ing. Růžena Klímová

29.5.2017 15:39 | Mzdy

2016-12 - Uplatnění slevy na dítě a manželku žijící v jiném členském státu EU

Autor Ing. Milan Lošťák 

Ing. Milan Lošťák

23.3.2016 09:13 | Dotaz:
Občan EU pracující v ČR (100% příjmů) si může uplatňovat slevy na manželku a děti. Může si tyto slevy uplatnit v ČR bez ohledu na příjmy a slevy druhého manžel/manželky v jiném členském státě?

2015 - 01 - Stravné OSVČ

Autor JUDr.  Marie Salačová 

JUDr.  Marie Salačová

3.2.2015 11:07 | Dobrý den, prosím o radu týkající se problematiky cestovních náhrad (stravného) u OSVČ.
Jedná se o konkrétní případ, kdy je OSVČ na zahraniční služební cestě 1 den. Tato zahraniční pracovní cesta má tuzemskou a zahraniční část, kdy OSVČ stráví 7 hodin v tuzemsku a 3 hodiny v zahraničí (SRN).

2013 - 47 - Insolvence zaměstnance

Autor Ing. Růžena Klímová 

Ing. Růžena Klímová

14.10.2013 11:54 | Řeším insolvenci našeho zaměstnance. Jedná se mi o to, zda musím zasílat insolvenčnímu správci výplatní pásky na základě jeho požadavku. V usnesení od krajského soudu není o zasílání žádná zmínka.

OSS, IOSS Převodový můstek Rekodifikace

Obchodní podmínky | Zásady zpracování osobních údajů | Zásady používání souborů cookies | Přidat do oblíbených

Přihlášení

Vyplňte e-mail a heslo, potvrďte kliknutím na tlačítko Přihlásit.

E-mail :
Heslo :

Zapomenuté heslo | Nová registrace | Bezplatná registrace

Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?

Napište nám ohledně našeho vzdělávání/cesty zákazníka… nebo informaci, že něco nefunguje. Rádi Vám brzy odpovíme.
NESLOUŽÍ PRO ODPOVĚDI NA ODBORNÉ DOTAZY – ty u nás poskytujeme od členské sekce GOLD. Děkujeme za respektování.

Jméno a příjmení :
E-mail :
Text :